Informacja dla Pacjentów
Procedura przyjęcia
Prosimy, zapoznajcie się Państwo z naszym protokołem przyjęć w dobie pandemii: wszystko dla Waszego i naszego bezpieczeństwa. Prosimy ściśle przestrzegać zaleceń personelu!!!
- Prosimy umówić się na wizytę telefonicznie lub mailowo. Osobiste umówienie się na wizytę w naszym Gabinecie, nie jest możliwe.
- UWAGA: uprzejmie prosimy, aby załatwić potrzeby fizjologiczne przed przybyciem do Gabinetu. Toalety dla pacjentów są obecnie dostępne WYŁĄCZNIE w sytuacjach nagłych i niecierpiących zwłoki.
- Wyznaczony czas wizyty jest czasem rozpoczęcia oczekiwania na wizytę. Przy spóźnieniu większym niż 15 minut i obecności następnego pacjenta, przyjmiemy kolejnego pacjenta, a pacjent spóźniony zostanie przyjęty w dalszej kolejności lub innego dnia.
- Prosimy po przybyciu zadzwonić na rejestrację domofonem przy drzwiach wejściowych do budynku, aby w ten sposób zgłosić swoją obecność.
- Następnie personel Gabinetu otworzy drzwi wejściowe. Prosimy udać się schodami na 1-sze piętro pod drzwi Gabinetu.
- Proszę zaczekać na nasz personel. Dla osoby, która nie uzupełniła ankiety dostępnej na stronie internetowej lub Facebooku, będzie ona dostępna na miejscu i musi zostać uzupełniona przed drzwiami do Gabinetu. Zalecamy wypełnienie ankiety przed przybyciem.
- Nasz personel w jałowym ubraniu podejdzie do drzwi. Nasz personel skontroluje dokumenty i Pacjent zostanie wpuszczony do korytarza gabinetu. PROSIMY O NIEPRZEKRACZANIE LINII OSTRZEGAWCZEJ.
Pacjent przed wejściem zakłada maseczkę, zdejmuje tylko na polecenie lekarza po wejściu do gabinetu.
- W korytarzu nastąpi pomiar temperatury ciała termometrem bezdotykowym.
- Pacjent ubierany jest w fartuch ochronny.
- Następnie Pacjent dezynfekuje ręce. Kolejno otrzymuje szczoteczkę i płyn do dezynfekcji jamy ustnej w kubeczku i udaje się do toalety dla pacjentów. Pacjent musi wypłukać jamę ustną przez minimum 20 sek. i wymyć ręce przez minimum 30 sek. następnie je zdezynfekować.
- Pacjent poruszać się będzie po budynku trzymając dłonie złączone razem z przodu („jak do modlitwy”).Proszę dłonie trzymać w tej pozycji stale w trakcie obecności w gabinecie.
- Zostaniecie Państwo od razu zaprowadzeni do gabinetu. Tam będzie czekał lekarz i asysta.
- Państwa maseczka zostanie zdjęta tylko i wyłącznie na czas leczenia. WSZYSTKIE ROZMOWY ODBYWAJĄ SIĘ Z MASECZKĄ NA TWARZY..
- Preferujemy płatności elektroniczne (kartą, zbliżeniowo, przelew).
PAMIĘTAJCIE PAŃSTWO, że jeżeli stwierdzimy u Was objawy choroby Covid-19, jesteśmy zmuszeni zgłosić ten fakt do Sanepidu.
Dodatkowe informacje
- Osoby chore, przejawiające objawy zarażeniem wirusem SARS-CoV-2, w trakcie kwarantanny, i/lub będące w grupie podwyższonego ryzyka zarażeniem, zobowiązane są wskazać te okoliczności pod rygorem odpowiedzialności karnej (165 § 1 kk lub 161 § 2 kk) i cywilnej 415kc (pełna wysokość szkody – włącznie z pokryciem nieosiągniętych korzyści). W związku z przepisami normatywnymi gotowi jesteśmy udzielić takim osobom pomocy na warunkach indywidualnych, w sytuacjach nagłych i niecierpiących zwłoki z uwagi na stan zdrowia Pacjenta. Wyżej wymienione osoby powinny być przyjęte w gabinetach do tego wyznaczonych przez NFZ i Ministerstwo Zdrowia (lista jest dostępna na stronie internetowej Podkarpackiego Wojewódzkiego Oddziału NFZ). Wszystkie wyżej wymienione okoliczności należy wskazać w wypełnianiu ankiety wstępnej drogą internetową lub w kontakcie telefonicznym z Kliniką.
- W żadnym wypadku nie jest dopuszczalne samodzielne poruszanie się Pacjenta po terenie gabinetu, tak z uwagi na panującą epidemię – w trosce o Państwa zdrowie i zdrowie innych Pacjentów i Personelu gabinetu – jako i z uwagi na okoliczność dokonywania dezynfekcji pozostałych pomieszczeń w trakcie Państwa wizyty w danym pomieszczeniu. Pacjent stale trzyma dłonie złączone z przodu w pozycji ”jak do modlitwy”.
Wszystko, co robimy ma pomóc zabezpieczyć naszych pacjentów i personel, ale nie ma możliwości by zabezpieczyć się całkowicie przed zagrożeniem infekcją. Prosimy Państwa o wyrozumiałość.
Osoby nie stosujące się do powyższych standardów postępowania będą natychmiastowo usuwane z Gabinetu.
Z poważaniem, Zespół DentAR